2012. december 30., vasárnap

Soros műszempilla vagy mégse? Őszintén!


Vészesen közeleg a szilveszter és mikor lenne jobb alkalom kipróbálni valami extrémet, feltűnőt, ha nem most?

Bevallom, még sosem próbáltam a soros műszempillát, épp itt volt az ideje. Már beszerezni sem egyszerű a számunkra megfelelőt - igaz sokféle formájú pilla közül választhatunk- mégis ez nehezíti meg a dolgot. Szerintem a dús és legtermészetesebb hatású pilla (már amennyire lehet egy MŰszempilla naturális) a legjobb választás. Vehetünk öntapadósat vagy ragasztós változatot, én az utóbbit választottam. Már  a dobozból sem volt könnyű "leoperálni" a pillákat, mert öntapadós a töve, így nagyon vigyázni kell el ne tépjük vagy deformáljuk őket. Amikor kezünkbe vesszük a pillát, meg kell néznünk hogyan is van a helyes irány, természetesen a hosszabb pillák tartoznak a külső szemzughoz. Ezután jöhet a ragasztó, aminek a színe kék volt, de nem aggódtam, tudtam, hogy száradás után eltűnik a színe, így is történt. Végigkentem a műpillák tövén vékonyan a ragasztót és most jött a nehéz lépés, odahelyezni a saját pillák tövéhez és pár másodpercig nyomva tartani. A végeredmény a lenti képen látható.

Összességében meg voltam elégedve a soros pillákkal, egy bulit a megfelelően felragasztott pilláknak bírniuk kell. Könnyen leszedhető és amennyiben épen marad, újra felhasználható. Felülről nézve a pillák nagyon szépek, arra kell figyelni, hogy lehetőleg a szem sminkelése után tegyük fel, hiszen így nem pereg rá a szemhéjfestékünk pora, csilláma. Érdemes a saját pillákat spirálozni (előtte vagy utána) azért, hogy szépen hozzásimuljon a műpillákhoz, ne álljon el tőle. Aki kipróbálja, annak sok sikert hozzá :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése